"; ?>

paydayloans

Co robi Rada Sekcji?

[<< Powrót do FAQ]

Wszystko :-)

Na osobach wybranych do Rady Sekcji tak na prawdę spoczywa cały ciężar organizacji WSZYSTKICH tematów związanych z naszą Sekcją, a więc:

  • przygotowanie kursów i obozów
  • zorganizowanie naboru osób na szkolenia żeglarskie i motorowodne
  • tworzenie i uaktualnianie strony internetowej
  • kontakt z osobami zainteresowanymi (udzielanie odpowiedzi na pytania zadawane drogą mailową i nie tylko, rozwiązywanie bieżących problemów)
  • organizowanie akcji promocyjnych, kampanii informacyjnych, plakatów, ulotek
  • nadzór nad prowadzonymi szkoleniami
  • organizacja bieżącej działalności Sekcji (dokumentacje, formularze, ubezpieczenia uczestników obozów)
  • raportowanie wyznaczonym organom władz Uczelni postępu prac
  • wyznaczanie kierunków rozwoju działalności
  • nawiązywanie kontaktów z innymi klubami i organizacjami żeglarskimi
  • dbałość o atrakcyjność oferty :-)
  • i inne…

O tym, co aktualnie robi Rada możesz przeczytać tutaj.