Zapłaciłem za kurs. Czy otrzymam zwrot w przypadku rezygnacji z kursu?
Aby otrzymać zwrot wpłaconej kwoty w przypadku rezygnacji stosowana jest następująca procedura:
- Należy wypełnić formularz oświadczenia o rezygnacji z uczestnictwa w kursie zawierający wniosek o zwrot wpłaconej kwoty - znajduje się on w dziale ważnych dokumentów.
- Wypełniony i podpisany formularz/wniosek należy dostarczyć do przedstawiciela Rady Sekcji (w tym celu najlepiej skontaktować się z nami mailowo).
- Przedstawiciel Rady Sekcji następnie przekazuje oświadczenie odpowiednim władzom uczelni (koordynatorowi Rektora do spraw żeglarstwa).
- Termin rozpatrzenia złożonych dokumentów przez Władze Uczelni oraz dokonania ewentualnego zwrotu wpłaconych kwot określają warunki uczestnictwa danego kursu.
Uwagi:
- Szczegółowe informacje na temat warunków rezygnacji opisane są w regułach uczestnictwa danego kursu.